Hai-hanke loppumetreillä

Hankkeen järjestämiin koulutuksiin on osallistunut kolmen vuoden aikana noin 380 ihmistä.

Haukiputaan Kehitys Oy:n ja Iilaakso Oy:n yhteinen yritysten kehittämishanke päättyy heinäkuussa 2011. Euroopan sosiaalirahaston rahoittamaa hanketta ovat osin rahoittaneet sekä Iin että Haukiputaan kunnat ja alueen yritykset.

HAI - Haukiputaan ja Iin yritystoiminnan kehittämishankkeen tavoitteena on ollut edistää merkittävästi Haukiputaan ja Iin alueen yritysten kilpailukykyä, kannattavuutta, kehittymishalua ja kasvun mahdollisuuksia. Työkaluina hankkeessa käytettiin liikkeenjohdon konsultointia, tietojärjestelmien kehittämistä ja yritysvalmennusta.

Hai:n järjestämiin koulutuksiin on osallistunut suuri määrä ihmisiä, atk-tukea yritykset ovat käyttäneet aktiivisesti ja yrityskohtaista konsultaatiota yritykset ovat hankkineet budjetoinnin mukaan noin 400 päivää yhteensä. Iiläiset yritykset ovat ostaneet hieman yli 100 päivää, eli aika lailla suhteutettuna yritysten määrään verrattuna Haukiputaaseen.

Lisätietoja Iissä: projektipäällikkö Leila Siltanen, p. 040 535 3362