Tervetuloa torstaina 19.9.2013 klo 09.00 - 11.30 Iin Micropoliksessa pidettävään IiRekry -tapahtumaan.

Tilaisuus on hyvä paikka tavata iiläisiä pk-yrityksiä sekä tutustua alueen muihin työnhakijoihin useilta eri osaamisalueilta. Lisäksi oppisopimus- ja koulutustarjoajat, TE-toimisto, henkilöstövuokrausyritykset sekä työllistävät alueen yhdistykset ja yhteistyötahot esittelevät toimintaansa.

IiRekry auttaa, jotta alueen työnhakijat, yritykset ja työpaikkojen välittäjät kohtaavat tehokkaasti.

Tapahtumassa on noin tunnin kestävä mielenkiintoinen ohjelmaosuus. Työantajien ja alan toimijoiden esittelypisteitä on yhteensä kuusitoista.

Tilaisuuden järjestävät Iin Työllistämisen palvelukeskus ja Iilaakso Oy. Tilaisuuden toisen järjestäjän - Iin Työllistämisen palvelukeskuksen - toimintaan kuuluvat työpajatoiminta, työkokeilu, kuntouttava työtoiminta, palkkatuet sekä koululaisten kesätyöt. Toinen tilaisuuden järjestäjistä eli Iin kunnan kehittämisyhtiö Iilaakso Oy on alueensa yritystoiminnan eteenpäin viejä, kehittäjä ja sparraaja.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy!

OHJELMA:

• 9.00 tilaisuuden avaus; Iin työllistämisen palvelukeskuksen päällikkö Lea Aalto
  • 9.05 tervetuloa: Iin kunnanjohtaja Markku Kehus
  • 9.15 Yrityksen puheenvuoro; Iin Fasadi Oy:n toimitusjohtaja Pekka Seppänen