Hyvä Iin kunnan alueen kiinteistönomistaja

Iin kunta on toteuttanut vuosia työtä, jossa fossiilisia polttoaineita on korvattu lämmön- ja sähköntuotannossa uusiutuvalla energialla. Energiatoimilla saavutetut kustannussäästöt kunnan kiinteistöissä ovat olleet merkittäviä ja ne ovat osaltaan parantaneet kunnan taloutta. Nyt Iin kunta haluaa avustaa vastaavissa säästötoimissa myös yksityiskiinteistöjen omistajia.

Kyselyllä kerätään tietoa Iin kunnan alueella olevien yksityisomisteisten kiinteistöjen lämmitysmuodosta ja energiankulutuksesta

Kysely kotitalouksille (vastaa 10.8.2017 menessä): https://www.webropolsurveys.com/Answer/SurveyParticipation.aspx?SDID=Fin1330833&SID=0467795f-e74e-4621-b606-c5ca072291a7&dy=769646425

Kysely yrityksille (vastaa 30.6.2017 mennessä):https://www.webropolsurveys.com/Answer/SurveyParticipation.aspx?SDID=Fin1331838&SID=cb9af7df-be9e-418c-a50a-581641c84732&dy=499640975

Halutessanne voitte osallistua kyselyn myötä myös tablettitietokoneen arvontaan (arvo 99 €). Kyselyyn vastaaminen ei sido vastaajaa mihinkään. Henkilötietoja ei julkaista eikä luovuteta eteenpäin.

Kyselyn toteuttavat yhteistyössä Iin Micropolis Oy ja Iilaakso Oy. Toisessa vaiheessa selvitetään, kuinka kiinteistöjen kuluttama energia voitaisiin tuottaa mahdollisimman paljon paikallista uusiutuvaa energiaa ja työvoimaa hyödyntäen. Kustannussäästöjä kiinteistöille haetaan energiansäästötoimilla sekä mahdollisuuksien mukaan yhteisön voimaa hyödyntäen esimerkiksi yhteishankinnoilla, jolloin yksikköhintoja on mahdollista saada edullisemmaksi.

Lisätiedot:
Marika Onkalo, p. 040 910 2542, marika.onkalo@micropolis.fi