Tarjouspyyntö energiapuuleimikoiden hankinnasta

Bioenergiapörssi on energia-alan yritysten, metsänomistajien sekä puuta ja haketta käyttävien kotitalouksien luotettava markkinapaikka. Metsänomistaja voi myydä energiapuuta Bioenergiapörssin kautta ja Bioenergiapörssiin rekisteröityneet ostajat voivat tehdä kohteesta tarjouksia huutokauppaperiaatteella. Sovitun ajan kuluttua kohde sulkeutuu ja metsänomistajalla on oikeus joko hyväksyä tai hylätä korkein tarjous.

Kyseinen verkkopalvelu on kehitetty Oulunkaaren kuntayhtymän hallinnoimassa Bioenergiapörssi -hankkeessa. Hanke aloitettiin vuonna 2011 ja se päättyy 30.6.2014. Käy tutustumassa Bioenergiapörssiin!

Nyt Oulunkaaren kuntayhtymä pyytää tarjousta energiapuuleimikoiden hankinnasta Bioenergiapörssiin.

Tarjouksen kohteena ovat Oulunkaaren kuntayhtymän jäsenkunnissa myyntiin asetettavat tarjouspyynnön laatuvaatimukset täyttävät energiapuuleimikot. Energiapuuleimikoista pyydetään alueelliset tarjoukset Iin, Pudasjärven, Utajärven ja Vaalan kuntien alueilta.

Tarjouskilpailu on voimassa 11.10.2013 klo 16.00 saakka. Tarjouspyyntöasiakirjat voi pyytää sähköpostilla osoitteesta: kirjaamo@oulunkaari.com

Tietoja kilpailutuksesta saa myös HILMAsta.