Vanhustenviikko Iissä 3. - 9.10

Valtakunnallisen Vanhustenviikon teemana on Vapaaehtoisuus voimana. Tule yhdessä vanhuksen kanssa! Monipuolista toimintaa seuraavasti:

Maanantaina 3.10.

• klo 11 Seurakuntakerho Kuivaniemen Asemalla, kirjaston aulassa
  • klo 13 Avajaistilaisuus Avopalvelukeskus Nikkarissa: Toiminnan esittelyä, järjestöt ja vapaaehtoistoimijat, luovan tanssin ryhmät Iin vanhustyössä, ikäihmisten neuvosto
  • kuorolaulua yms. ohjelmaa ja kahvitarjoilu

Tiistaina 4.10.

• klo 12 Ulkoilutapahtuma Kuivaniemen Seniorituvalla: Valokuvasuunnistus, kahvit, makkaranpaistoa ja palkintojen jako ja Bingo
  • klo 12 Porinapiiri Iin seurakuntatalolla

Keskiviikkona 5.10.

• klo 10 Ikävirkkujen toimintapäivä Olhavassa: Ilmoittautumiset kirkkoherranvirastoon 30.9. mennessä, 040 848 0078

Torstaina 6.10.
klo 13 Ulkoilutapahtuma Museokahvila Huilingissa

• valokuvasuunnistus
  • kahvia ja makkaraa myytävänä
  • yhteislaulua, palkintojen jako

Sunnuntaina 9.10.
klo 10 Messu Kuivaniemen kirkossa
Vanhusten kirkkopyhä; messun jälkeen ruokailua ja ohjelmaa Kuivaniemen seurakuntatalolla. Kuljetus Iistä lähtee klo 9.15 Haminan seurakuntatalolta. Linja-auto pysähtyy Olhavassa ST1:n kohdalla noin kello 9.30. Ilmoittautumiset kyytiä ja ruokailua varten ke 5.10. mennessä kirkkoherranvirastoon, 040 848 0078. Toivomme vapaaehtoisia mukaan avustamaan ikäihmisiä messussa ja ruokailussa.

Viikon tapahtumat järjestävät yhteistyössä: Oulunkaari, Iin kunta, Ii-instituutti, Iin srk ja Ikäihmisten neuvosto.

LISÄTIETOJA:
Nikkari, 050 395 0503 ja 050 395 0510