Vastaa kyselyyn, mitä toivot sote-palveluilta tulevaisuudessa?

Millaisia ovat tulevaisuuden sosiaali- ja terveyspalvelut?
Oletko valmis käyttämään virtuaalilääkärin palveluja?
Joko Omahoito-palvelu on tuttu?

Oulunkaari päivittää strategiansa vuoden 2016 aikana ja kutsuu mukaan suunnitteluun kaikki kuntalaiset.
Vastaa kyselyyn ja ole mukana kehittämässä Oulunkaaren toimintaa ja palveluja. Ota kantaa ja kommentoi täällä www.webropolsurveys.com/S/8BE70052C11938BC.par

Arvomme kaikkien perjantaihin 1. huhtikuuta mennessä vastanneiden kesken viisi kappaletta laadukkaita Haglöfsin urheilukasseja.

Strategiatyö jatkuu lähes koko vuoden ajan, ja Oulunkaari selvittää kuntalaisten mielipiteitä monin eri tavoin. Mielipiteiden kartoittamisessa hyödynnetään sähköisten kyselyjen lisäksi muun muassa erilaisia kuntalaistapahtumia ja sosiaalista mediaa.

Strategia ohjaa kuntayhtymän toimintaa lähivuosien aikana. Sen pohjalta Oulunkaari ja jäsenkunnat laativat vuosittaiset järjestämissopimukset, joissa sovitaan palveluista, kehitettävistä asioista ja budjetista. Strategiassa määriteltyjen linjausten kautta kuntayhtymä ja kunnat voivat ennakoida toimintaympäristön tulevia muutoksia. Strategia auttaa vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin sekä kehittää toiminnan vaikuttavuutta ja laatua.

Lisätietoja:
kehitys- ja resurssijohtaja